Actueel

Vacature

Voor uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker (m/v) voor 8-20 uren per week.

Wij zijn een klein, zelfstandig kantoor dat zich al 40 jaar richt op het ontzorgen van onze klanten op administratief en fiscaal gebied, zodat zij zich kunnen focussen op de dingen waar zij goed in zijn. Wij verrichten daarbij uiteenlopende werkzaamheden voor onze zakelijke klanten, zoals het verzorgen van administraties, het opstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van loonadministratie en het verzorgen van alle voorkomende belastingaangiften. Voor onze particuliere klanten verzorgen wij de aangiften inkomstenbelasting en aanvragen en wijzigingen op het gebied van toeslagen. Daarnaast kunnen klanten bij ons terecht voor financieel en fiscaal advies.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een enthousiaste collega met een relevante opleiding op MBO+- of HBO-niveau, een positieve werkhouding en een klantvriendelijke en flexibele instelling. Wij verwachten kennis van MS Office. Heb je ook kennis van Snelstart, Nextens en/of WinSalar, dan is dat is een pré. Ook als je ervaring hebt op zowel het boekhoudkundige vlak als op de diverse fiscale gebieden, dan zal jouw sollicitatie een streepje voor hebben.

Wat bieden wij?
Wij bieden een zelfstandige baan waarbij jouw inbreng van belang is voor ons kantoor. Alle voorkomende werkzaamheden, zoals hierboven beschreven, kunnen jouw bureau passeren. Er heerst een prettige werksfeer bij ons op kantoor in een klein en flexibel team. Werktijden kunnen dan ook in onderling overleg worden bepaald. In de periode februari t/m juli bieden we een werkweek van 16-20 uren, in de periode augustus t/m januari loopt het aantal terug naar 8-12 uren per week.
Wij hanteren een marktconform salaris op basis van kennis en ervaring.

Ben je geïnteresseerd?
Stuur dan je sollicitatie met cv per e-mail naar vera@akhoekman.nl of per post naar Hoekman administratie & belastingadviseurs, Verlengde Vaart nz 122, 7887 EK Erica.